نیستم عضو جناح و حزب و باند و دسته ای
خوش ندارم تا که باشم عنصر وابسته ای
مستقلّ مستقلّمم ، با نگاهِ خاص خود
منبعث از دیدگاه رهبر وارسته ای
نیست مفهومِ سخن اینکه تحزّب خوب نیست
آرزو دارم به کشور پا بگیرد هسته ای
کار حزبی را دهد تعلیم با دیدی درست
نه فراماسیونری ، با ساز و کارِ بسته ای
جوشش احزاب ملّی آرزوئی ملّی است
ضدّ حزب دولتی در پستوی در بسته ای
کِی شَوَد دولت بر آید از دلَ احزاب ما
تا به آن دلبسته هر آزاده دلخسته ای ؟
#احمد_یزدانی
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر